Saturday, October 06, 2012

Cara Clash Paling Stylo

Alasan untuk putuskan hubungan cinta oleh para pelajar



Student Kimia : 'saya banyak terdedah dengan bahan kimia, saya takut tak dapat beri zuriat. kita berpisah ya?'

Student Fizik : "saya belajar pasal fizik kuantum yang tak nampak, jadi saya tak nampak awak dalam diri saya, kita clash"

Student Matematik : "saya dah buat pengiraan guna limit function, memang sampai disini saja limit perhubungan
kita"

Student Biologi : "maaf, saya dah jatuh cinta dengan serangga dan tumbuh-tumbuhan, bukan dengan awak lagi"

Student Pergigian : "saya tahu yang cinta awak palsu, sepalsu gigi palsu."

Student Perundangan : "talk to the hand, see you in court!"

Student Seni : "gaya awak tak cukup abstrak untuk menambat hati saya. Maaf"

Student Logistik : "saya dah jatuh cinta dengan kontena, saya dan kontena tak dapat dipisahkan. Maafkan saya"

Student Pengajian Islam : "saya solat istikharah malam tadi dan sorry, awak tak ada dalam masa depan saya" 

Student Business: "saya dah suka & sayang dengan duit.bukan dengan awak lagi. i'm sorry."

Student Mekanikal: "saya selalu jumpa dengan lelaki. jadi saya gay, kita clash."

Student Pendidikan: "saya dah sayang budak2 ni macam anak2 saya. kalau saya teruskan dengan awak sampai kahwin, mungkin saya takkan sayangkan anak2 kita."

Student Forensik: "saya selalu berhadapan dengan mayat. saya takut nanti awak terkena badi mayat pula."

Student Perubatan: "saya banyak mengendalikan pesakit yang berbagai penyakit, saya takut awak boleh terkena penyakit tu pula.

Student Bakery & Kulinari: "saya selalu cuba masakan baru, saya takut awak gemuk lepas kahwin. so, kita clash."

Student Farmakologi: "saya selalu bermain dengan ubat, saya takut bila kita kahwin nanti saya bagi awak makan ubat tidur pula."




Sebenarnya penyataan di atas adanya copy & paste, ada juga yg Syaza reka sendiri..
Sesaje nak share dengan semua... :p


No comments:

Post a Comment