Thursday, October 13, 2011

Wow..

Hai semua...
Tadi Syaza jengah stor yang menyimpan pelbagai khazanah keluarga.. Actually nak kemaskan barang2 yang Syaza angkut dari kolej... Tengah sibuk2 layan mengemas, ibu datang... Dengan ekspresi muka yang nyata terkejut... Syaza dah cuak... Huahuahuahuahua...
Ibu: Ya Allah... Kau belajar Sains ke Sastera?
Syaza: Sains ar.. Asal?
Ibu: Ye ar, banyak novel dari buku teks...
Kuangkuangkuang...
Syaza: :D
Ibu: Ni semua beg kau ke?
Syaza: :-)
Ibu: Aik, ibu rasa ibu belikan 2 je.. Camna boleh jadi 6 ni?
Syaza: :-)

Ibu pun terus berlalu pergi.. Hihihihihihihihi... Boleh bayangkan tak? Betapa terkejutnya ibu Syaza.. Hehehhehehehehe... Mana tak nya, sekotak novel + komik yang Syaza bawa balik.. Tapi sekotak buku teks tebal Syaza bawa balik juga... ;p Seplastik besar handbag... Wakakakakakakaka... Banyak juga koleksi Syaza...

Koleksi novel + komik + handbag nie semua Syaza beli setiap kali Syaza turun Seremban... Handbag tu bergantung pada bajet.. Tapi novel + komik memang ada bajet sendiri... Hebat... Tapi ada lagi satu yang ibu tak perasan (rasanya tau cuma dia buat2 tak tau) Kasut..... OMG! Seplastik besar juga? Hehehehehehehehe... Nak buat camna... Rezeki lebih... Huahuahua... Cop, shawl pun banyak juga? Itu no comment.. Syaza rasa yang beli sendiri cuma 1 2 je... Yang lain rembat + pemberian dari adik perempuanku... Wawawawawawa.... Tiba2 adik lelaki Syaza keluar dari bilik bersam sebotol minyak wangi...
Adik: Ngah, nak sikit boleh?
Syaza: Amik ar..

Ibu tengok... Syaza senyum... Adik blurr... Wow, satu pembaharuan lagi.. Mana tak nya, dulu nak nampak botol perfume punya ar susah... Kalau ada pun under RM5... Sekarang RM50++ hihihihihihihihihi...

Panas2 layan ABC... Best siot... Tambah pula dengan pisang goreng + keledek goreng... Walaweh...

Ingatkan nak tolong sikit2 je... Sekali ibu suruh masak untuk dinner... Gila ar weh... Mati Syaza kalau tak sedap... Bantai je ar... Janji ada rasa... Huahuahua...
Syaza tengok ayah + ibu makan laju je... Kiranya sedap ar tu...  :-)

1 comment:

  1. hahahahahaha DODOL LA KAW NI !

    ReplyDelete