Thursday, May 05, 2011

Yahoo!!!!!!!!

Yeah!!!!!!! 



 Mesti ada yang pelik asal aku happy sangatkan? Of course aku happy sebab english's class da abis.... Tak payah susah2 aku nak menapak ke stesen bas... Hehehe.... Penat tau tunggu bagai nak rak, bila tanya kat uncle dreber bila nak gerak... Eee!! Bukan dapat jawapan... Dapat maki ada ar... Tak mesra alam betul... Tunggu da dekat sejam.. Bas tak gerak2.. Nak tanya takut kene maki lagi... Da dekat 2 jam tunggu sampai ade 1 lagi bas yang akan menghala ke destinasi yang sama tiba ke stesen.. Boleh pula uncle dreber yang emo tu cakap, korang naik bas nie nanti sebab bas yang saya bawa rosak... Ya Allah, sabar je lah~~ dalam hati nie da berbakul2 aku maki... Cuaca da ar panas... Tempat tunggu pun tak kondusif... pihak berwajib tak buat pantauan ke? Kotor + busuk lagi... Macam tempat pembuangan sampah... Ish2... Nie lah masalah rakyat kat negara kita nie.. Suka buang sampah merata-rata... kadang2 aku pun buat juga, tapi itu dulu time zaman jahiliah. Sekarang da tak. ;p Padahal tong sampah depan mata je... Cuma kene gerak beberapa langkah je... Tu pun malas... Aku bukan nak kutuk orang tapi tu lah masalahnya... 

Apsal aku da kuar topik ni? Tak pe, kite kembali kepada topik asal... Aku happy bukan sebab kelas da abis je tapi... Esok kalau tak de aral melintang, aku akan ke Perak.. Jalan2 dengan family, sebenarnya tujuan utama ialah melawat cousin aku yang tengah study kat sane.. Manalah tau kalau ade rezeki, aku pula yang akan belajar di situ... Hehehe... InsyaAllah kalau ada rezeki tak ke mana... Amin... Korang doakan aku juga ye.. ;p



1 comment: