Friday, May 20, 2011

Argh!!!!!!!!!!!!!!!!!

Salam...

 Esok akan senyaplah dunia 'facebook' dan 'blog' buat seketika... Sebab budak2 da nak mula masuk belajar.... Aku pun akan melenyapkan diri dari dunia maya buat seketika.... Argh!!!!!!!!!!!!! Macam tak percaya pula, aku da nak blah dari rumah... Hehehehehe... ;p

 Esok akan bermulanya kehidupan baru buatku dan kawan2 yang seangkatan dengan aku.. Kami akan membuka buka baru dalam dunia kehidupan yang penuh onak dan duri... Dunia yang penuh cabaran dan rintangan... Semoga buku baru ini akan dihiasi dengan catatan dan lakaran indah kehidupan.. :-) 

 Aku berharap dengan buku baru ini, aku akan lebih dewasa dan matang.. Tiada lagi sifat childish... Boleh ke aku jadi orang yang lebih matured? Apa2 pun, aku harus berfikiran positif dan memandang jauh ke hadapan kerana dunia yang akan aku hadapi ini tiada siapa yang tahu kecuali Ilahi.... Aku tidak boleh memandang kebelakang dan terus dibayangi dengan kegagalan lalu.. Aku mesti bangkit dan terus mengejar impian.. Argh!!!!!!!!!!! Itu tekadku... Aku mengharap sokongan kalian... Buat kawan2 yang akan sama kampus cam fath, emma, acab n lain2 2... Kita belajar sama2 ok? Huhuhuhu.. excited pula nak study.. Bajet je lebih..

 

No comments:

Post a Comment